
Czyszczenie DPF, FAP, GPF oraz katalizatorów DOC i SCR
Czyszczenie filtra DPF, FAP, GPF(OPF) oraz katalizatorów DOC, SCR
Czyszczenie filtrów DPF, FAP, GPF(OPF) oraz czyszczenie katalizatorów DOC i SCR(Adblue) może zostać wykonane tylko w przypadku, gdy wkład filtra/katalizatora nie jest uszkodzony mechanicznie. Wkład nie może być pęknięty, stopiony, nadtopiony, przewiercony itp. Czyszczenie nie naprawi uszkodzonego filtra. W takim wypadku w grę wchodzi tylko wymiana, na nowy lub regenerowany który byc może posiadamy w naszym magazynie. Czyszczenie DPF polega na usunięciu z wnętrza filtra osadów. Wbrew temu, co sugerują niektóre firmy czyszczenie nie przywraca w pełni właściwości filtra DPF ponieważ nie powoduje, napylenia wkładu filtra nowymi metalami szlachetnymi, a wręcz może się przyczynić do ich wypłukania jeśli filtr jest płukany. Czyszczenie DPF zalecamy przeprowadzać tylko w przypadku zapchanych filtrów z niewielkimi przebiegami. Jest to opcja najtańsza ale nie najlepsza. Aby filtr DPF ucierpiał jak najmniej podczas czyszczenia, stosujemy opracowany przez naszych specjalistów sprawdzone metody. Żadna inna firma nie oferuje tego rozwiązania, nigdy nikomu nie sprzedaliśmy i nie udostępniliśmy naszego patentu.
Czyszczenie filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR - przygotowanie tłumika do wysyłki
1. Przed wysyłką tłumika z filtrem DPF,FAP, GPF czy katalizatorem SCR/DOC nalezy zdemontowac wszelkiego rodzaju czujniki, wtryski paliwa, wtryski AdBlue, czujniki temperatury, rurki, czujniki roznicy ciśnień itp.
Jeśli wyslesz do nas tłumik uzbrojony w w.w cześci to robisz to na własna odpowiedzialnośc i ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia czujników, wtrysków itd.
2. Do paczki ztłumikiem DPF/FAP/GPF/DOC/SCR dokładasz karteczkę z informacja o tym z jakiego pojazdu pochodzi filtr/katalziaztor oraz ze swoimi danymi kontaktowymi i adresem do wysyłki wyczyszczonego filtra lub katalizatora.
3. Informujesz nas telefonicznie/mailem/sms-em o tym, że wysłałeś do nas filtr/katalizator
Czyszczenie filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR - procedura w przypadku wysłanego filtra/katalizatora:
a) Określenie stopnia zapchania filtra i wizualne sprawdzenie(o ile jest to możliwe) czy struktura filtra nie jest uszkodzona - stopnia lub pęknięta
b) Demontaż wkładu filtra DPF i poddanie go procesowi oczyszczania z sadzy i innych osadów, które znajdują się w filtrze. Filtry regenerowane/czyszczone są w specjalnie do tego zaprojektowanych urządzeniach. Poddawane są obróbce termicznej, termo-chemicznej lub innej, odpowiednio dobranej do konkretnego rodzaju filtra DPF
c) Sprawdzenie czy filtr/katalizator nie jest uszkodzony i jaką ma przepustowość
d) Pakowanie i wysyłka
Czyszczenie filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR - procedura w przypadku wizyty u nas w firmie:
a) Demontaż filtra z samochodu
b) Określenie stopnia zapchania filtra i wizualne sprawdzenie(o ile jest to możliwe) czy struktura filtra nie jest uszkodzona - stopnia lub pęknięta
c) Demontaż wkładu filtra DPF i poddanie go procesowi oczyszczania z sadzy i innych osadów, które znajdują się w filtrze. Filtry regenerowane/czyszczone są w specjalnie do tego zaprojektowanych urządzeniach. Poddawane są obróbce termicznej, termo-chemicznej lub innej, odpowiednio dobranej do konkretnego rodzaju filtra DPF
d) Sprawdzenie czy filtr DPF nie jest uszkodzony i jaką ma przepustowość
e) Montaż wkładu filtra, wraz z fabrycznie nową wkładka termiczną
f) Montaż puszki z filtrem DPF do samochodu
g) Wykonanie adaptacji urządzeniem serwisowym
Czyszczenie filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR - przygotowanie tłumika do wysyłki
1. Przed wysyłką tłumika z filtrem DPF,FAP, GPF czy katalizatorem SCR/DOC nalezy zdemontowac wszelkiego rodzaju czujniki, wtryski paliwa, wtryski AdBlue, czujniki temperatury, rurki, czujniki roznicy ciśnień itp.
Jeśli wyslesz do nas tłumik uzbrojony w w.w cześci to robisz to na własna odpowiedzialnośc i ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia czujników, wtrysków itd.
2. Do paczki ztłumikiem DPF/FAP/GPF/DOC/SCR dokładasz karteczkę z informacja o tym z jakiego pojazdu pochodzi filtr/katalziaztor oraz ze swoimi danymi kontaktowymi i adresem do wysyłki wyczyszczonego filtra lub katalizatora.
3. Informujesz nas telefonicznie/mailem/sms-em o tym, że wysłałeś do nas filtr/katalizator
Czyszczenie filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR - procedura w przypadku wysłanego filtra/katalizatora:
a) Określenie stopnia zapchania filtra i wizualne sprawdzenie(o ile jest to możliwe) czy struktura filtra nie jest uszkodzona - stopnia lub pęknięta
b) Demontaż wkładu filtra DPF i poddanie go procesowi oczyszczania z sadzy i innych osadów, które znajdują się w filtrze. Filtry regenerowane/czyszczone są w specjalnie do tego zaprojektowanych urządzeniach. Poddawane są obróbce termicznej, termo-chemicznej lub innej, odpowiednio dobranej do konkretnego rodzaju filtra DPF
c) Sprawdzenie czy filtr/katalizator nie jest uszkodzony i jaką ma przepustowość
d) Pakowanie i wysyłka
Czyszczenie filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR - procedura w przypadku wizyty u nas w firmie:
a) Demontaż filtra z samochodu
b) Określenie stopnia zapchania filtra i wizualne sprawdzenie(o ile jest to możliwe) czy struktura filtra nie jest uszkodzona - stopnia lub pęknięta
c) Demontaż wkładu filtra DPF i poddanie go procesowi oczyszczania z sadzy i innych osadów, które znajdują się w filtrze. Filtry regenerowane/czyszczone są w specjalnie do tego zaprojektowanych urządzeniach. Poddawane są obróbce termicznej, termo-chemicznej lub innej, odpowiednio dobranej do konkretnego rodzaju filtra DPF
d) Sprawdzenie czy filtr DPF nie jest uszkodzony i jaką ma przepustowość
e) Montaż wkładu filtra, wraz z fabrycznie nową wkładka termiczną
f) Montaż puszki z filtrem DPF do samochodu
g) Wykonanie adaptacji urządzeniem serwisowym
Jesteśmy w stanie wyczyścić, zregenerować czy naprawić niemal każdy filtr cząstek stałych DPF,FAP, GPF i katalizatory SCR i DOC w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, autobusach oraz w maszynach rolniczych i budowlanych. W przypadkach, gdy filtr DPF lub katalizator SCR jest fizycznie uszkodzony lub z jakiegoś innego powodu regeneracja nie może zostać przeprowadzona lub nie przynosi odpowiednich rezultatów jesteśmy w stanie wymienić wkład na fabrycznie nowy. Posiadamy filtry DPF i katalizatory SCR niemal do każdego modelu i marki. W naszej ofercie znajdują się filtry i filtry, katalizatory, tłumiki euro 4, euro 5 oraz euro 6.
Cena czyszczenia DPF, GPF i FAP zaczyna się od 599zł
Cena czyszczenia DPF, GPF i FAP zaczyna się od 599zł